Funkcionalitás
  • Az értékesítés az ajánlattételtől, a rendelésen, szállításon át a számlázásig viszi végig a folyamatot a komissiózás csomagolás funkciókon keresztül. Természetesen bármelyik lépés itt is – mint a rendszer más részein – kihagyható, ha az ügymenet megkívánja.
  • A beszerzés a beszerzési ajánlatkéréstől a megrendelőn át az árubeérkezés számlázásig teljes körűen fedi az árubeszerzés vagy igénybe vett szolgáltatás útját. Egyformán kezelhető a külföldi és a belföldi beérkezés, valamint az árut utólag terhelő egyéb költségek is.
  • Az üzleti lehetőség funkció klasszikus értékesítői munka mindennapi segítője. Az egyes ügyfélkapcsolati lépéskehez külső és belső bizonylatok csatolhatók, az emlékeztetők segítségével pedig egyetlen üzleti lehetőség sem veszik el a napi munkában.
  • A készlettranzakciók fejezetben van lehetőség a leltározásra, a cikkekhez kapcsolódó üzleti partner katalógus számok használatára, készlet áttárolásra, valamint egyéb készlet kivezetésre vagy bevételezésre.
  • Az üzleti partner fejezetben érhetjük el az ügyfelek adatait, kapcsolódó tárgyaló partnereit, szállítási vagy számlázási címeit, egyenlegeket, illetve nyitott rendelésit, szállításai. Az ügyfélhez kapcsolódó szerződéseket és más bizonylatokat is innen érhetjük el a leggyorsabban. A tevékenység kezelés segítségével megtervezhetjük az ügyféllel kapcsolatos eseményeket, amelyek lehetnek telefonhívások, megbeszélések, jegyzetek vagy feladatok.
  • A bank funkció segítségével kezelhetünk mindenféle pénzügyi tranzakciót. Itt futnak össze a bejövő és kimenő számlák készpénzes és utalásos teljesítési is. Lehetőség van a pénztárak és bankkivonatok teljes körű feldolgozására is. Az ügyfelek folyószámla kezeléséhez kapcsolódó feladatok is itt kezelhetőek a leggyorsabban.
  • A pénzügy funkcióban találjuk a könyvelési és pénzügyi adatainkat. A különböző pénzügyi analitikák feladásai is itt futnak össze. Átvezetésekre egyéb főkönyvi átvezetésekre is itt lesz lehetőségünk. Könyvelőknek nagy segítéség lehet az előre megadott időpontokban lefutó könyvelési lépés (például elhatárolások kezelésére). Itt lehet lekérni továbbá a főkönyvi kartonokat és a forgalmi adóhoz kapcsolódó riportokat.
  • A gyártás fejezetben tudunk különböző darabjegyzékeket – receptúrákat, vagy szetteket – kezelni. A szét- és összeszerelésekhez gyártási utasítások hozhatók létre, amelyek igény szerint automatikus készletmozgást is végezhetnek. A gyártási folyamatok jól nyomon követhetők az egyes gyártási fázisokban.
  • Az anyagszükséglet tervezés az értékesítési, gyártási vagy készletezési anyagszükséglet tervezését segíti. A megadott prognózisok segítségével a tapasztalatból ismert, de még napi szinten nem látott hatások is figyelembe vehetők. Segítségével létrehozhatunk olyan bizonylatokat, melyek segítségével a gyártási vagy kereskedelmi készletek optimálisan állnak rendelkezésre.
  • Az emberi erőforrás modul segítségével a dolgozóink bér, munkaügyi és egyéb adatai tarthatók karban gyorsan és egyszerűen. Egyszerű eszközök segítségével kézben tarthatók a munkakörökhöz szükséges jogosultságok érvényességei.
  • A szolgáltatás és szerviz modul egyszerű és hatékony hibabejelentéssel, munkalapkezeléssel és feladatkiosztással segíti a munkát. Ugyanitt kezelhetők a partnerek szerviz szerződései, illetve a nálunk vásárolt és idegen berendezés törzslapok is.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy 2019. június 4-én 0:00 órától a NAV Online Számla Adatszolgáltatás már csak az új formátumban, az 1.1 verzió szerint küldhető be, csak ebben a verzióban fogadja a számlák adatait a Nemzeti Adó- és Vámhivatal. Ettől az időponttól az 1.0 verzióval már nem lehet adatot szolgáltatni!

Ha még nem tették meg, kérjenek frissítés SAP NAV online számla csomaghoz.

Üdvözlettel:

Bánhidai Gábor